piątek, 11 września 2015

Pikantna zupa krem z papryki i pomidorów z czerwoną fasolą

Przespałam pół dnia i poczułam, że muszę się w końcu obudzić. Ugotowałam zupę, która błyskawicznie postawiła mnie na nogi.


Składniki na 4 porcje:
1 łyżka oliwy
2 cebule
4 ząbki czosnku
4 duże papryki
4 duże pomidory
1 płaska łyżeczka soli
1 płaska łyżeczka chilli
1 puszka czerwonej fasoli

W sporym garnku rozgrzej oliwę, podsmaż na niej pokrojone cebule, ząbki czosnku, papryki i pomidory, dodaj sól i chilli, zamieszaj i gotuj na małym ogniu przez 30 minut. Po tym czasie zmiksuj warzywa na gładką zupę i dodaj wypłukaną fasolę.

8 komentarzy:

  1. świetna zupa! lubię takie pikantne smaki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam zupy tak pożywne i o tak delikatnej konsystencji!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zupa dla mnie! :) Na pewno kiedyś spróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje kiedyś będzie jutro!
    Wszystkie składniki mam, ale zjem ją z brązowym ryżem.
    Dzięki za podpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomidory ze skórką?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ze skórką. Nie ma sensu ich usuwanie, skoro później się wszystko blenduje na gładko :)

      Usuń
  6. Robię tę zupę już chyba 15 raz...jest niesamowice dobra.

    OdpowiedzUsuń

Ponieważ zmęczył mnie spam wysyłany przez pewnego zautomatyzowanego anonima (100-120 komentarzy dziennie!), włączyłam weryfikację obrazkową. Mam nadzieję, że Was to nie zniechęci do komentowania zawartości mojego bloga! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...