wtorek, 4 sierpnia 2015

Purée z młodych ziemniaków ze szczypiorkiem.

Ostatnio jest to mój ulubiony sposób na ziemniaki, bo niewiele trzeba, a smakują świetnie. Mogą być samodzielnym posiłkiem (tak je najczęściej jadam), albo częścią obiadu. 


Składniki na 2 porcje:
350g młodych ziemniaków
szczypta soli
szczypta pieprzu
szczypta gałki muszkatołowej
sok z 1/2 cytryny
1 łyżeczka oliwy z oliwek
1 łyżka mleka roślinnego
dużo szczypiorku

Ziemniaki dokładnie wyszoruj i ugotuj na parze. Kiedy będą miękkie, utłucz je z dodatkiem soli, pieprzu, gałki, soku z cytryny, oliwy i mleka. Gotowe purée obficie posyp szczypiorkiem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ponieważ zmęczył mnie spam wysyłany przez pewnego zautomatyzowanego anonima (100-120 komentarzy dziennie!), włączyłam weryfikację obrazkową. Mam nadzieję, że Was to nie zniechęci do komentowania zawartości mojego bloga! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...