środa, 24 grudnia 2014

Coś Wam pokażę

Zniknęłam stąd na długi czas, bo działy się dobre rzeczy i potrzebowałam czasu, żeby je wszystkie dograć. Jeszcze nie wszystko jest skończone, niektóre miejsca trzeba dopieścić, ale:


Oto moje miejsce, z którego będę do Was nadawać. Kuchnia jest bardzo świeża, bo dopiero wczoraj wieczorem zmontowana. Nie ma w niej żadnych zbędnych rzeczy (póki co), kilku niezbędnych jeszcze brakuje, ale jest blat, jest piekarnik, gaz działa - można gotować.

Póki co potrzebuję chwili na rozruch, przyzwyczajenie się do nowych warunków. Na wypłatę też czekam z utęsknieniem. 
Między świętami a nowym rokiem na pewno pojawi się przepis, który sobie obiecałam już dawno, zanim jeszcze mogłam marzyć o własnej kuchni, która będzie w takim stadium jak na zdjęciu. 
Za to przymierzam się do styczniowej akcji oszczędnościowej, czegoś w rodzaju "weganizm za 5zł dziennie", bo kredyt sam się nie spłaci, a na wakacje też chciałabym pojechać. I mieć stół. I ramę łóżka. I thermomix.

Pozdrawiam Was serdecznie z mojego miejsca na ziemi. Do ugotowania niebawem!


7 komentarzy:

  1. Bardzo ladna. Bialy to tez ostatnio moj kolor, poniewaz tez zrobilam podobna kuchnie:-) Podpatrzyc mozna tutaj http://relaxtime.blog.pl/2014/12/06/biala-kuchnia-w-drewnie-spelnione-marzenie/ Pozdrawiam serdecznie, zycze Wesolych Swiat i powodzenia w nowej kuchni:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo piękna kuchnia!
    Bardzo mi się podoba.
    Prosta, czysta, z elementami drewna, no cudna .
    Jedne co bym zrobiła inne to kafelki, ale tylko ten element akurat nie w moim guście.
    Wspaniałych potraw i wypieków życzę .

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejciu nie wyglada wcale na nowa a raczej posprzatana przed swietami...��

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kuchnia, oby dobrze Ci służyła w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuyluję ładnego warsztatu :) i życzę udanych eksperymentów.
    Teraz przydał by się do tej kuchni ktoś, kto by zmywał naczynia :).
    Do Siego Roku 2015, czyli zdrowia, zdrowia i jeszcze raz........pieniądzy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Co do kogoś zmywającego naczynia - jest. ;)
      Wszystkiego dobrego :)

      Usuń

Ponieważ zmęczył mnie spam wysyłany przez pewnego zautomatyzowanego anonima (100-120 komentarzy dziennie!), włączyłam weryfikację obrazkową. Mam nadzieję, że Was to nie zniechęci do komentowania zawartości mojego bloga! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...