czwartek, 3 lipca 2014

Prosty i pyszny krem z pomidorów

Miałam dziś pisać o kiszeniu ogórków, bo wczoraj pierwszy raz w życiu rozpoczęłam proces przetwarzania tych warzyw. Uznałam jednak, że za wcześnie na post o ogórach. Są one bardzo niegotowe i nawet nie wiem, czy wyjdą. Przyjdzie na nie czas.
Ugotowałam za to prosty i pyszny krem z pomidorów, który idealnie wpasował się w moją dietę, na której jestem już trzeci dzień. Spalam więcej kalorii niż zjadam, więc oczekuję spektakularnych efektów. Cierpliwie oczekuję.
Nadal żyję według planu. Jem z zegarkiem w ręku, zagospodarowuję szesnaście godzin dnia w taki sposób, żeby mieć czas i na książkę, i na grę, bieganie, jogę, spacery i pracę. I wysypiam się! W końcu! 
Wspomniałam o książce.
Jakimś cudem wymęczyłam trzecią część Bridget Jones. To jest bardzo zła książka. Nudna. Momentami obrzydliwa. Głupia. Nie polecam.

No, to teraz zupa.



Składniki na 2 porcje:
25g suszonych pomidorów (nie w oleju!)
3 ząbki czosnku
1 łyżeczka ziół prowansalskich
60g czerwonej papryki
500g pomidorów
sól i pieprz

W rondlu o grubym dnie umieść pokrojone suszone pomidory, zmiażdżone ząbki czosnku i zioła prowansalskie, podlej kilkoma łyżkami wody, przykryj pokrywką i duś na małym ogniu przez kilka minut. Dodaj pokrojoną w kostkę paprykę, wymieszaj i duś aż papryka będzie miękka. Pomidory sparz i obierz ze skórki, pokrój w ćwiartki i dodaj do zupy. Wymieszaj, przykryj pokrywką i gotuj na małym ogniu przez 20 minut. Po tym czasie wyłącz gaz, poczekaj aż zupa przestygnie, zmiksuj ją, dopraw solą i pieprzem. Podawaj z ryżem.

1 komentarz:

  1. Oo, zrobię na pewno. Musi smakować świetnie :D

    OdpowiedzUsuń

Ponieważ zmęczył mnie spam wysyłany przez pewnego zautomatyzowanego anonima (100-120 komentarzy dziennie!), włączyłam weryfikację obrazkową. Mam nadzieję, że Was to nie zniechęci do komentowania zawartości mojego bloga! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...