środa, 29 stycznia 2014

Zielony koktajl z mango.

Pijąc rano ponad litr zielonego koktajlu, czuję, że robię ciału coś dobrego. Staram się, żeby mój napój był inny każdego dnia - zmieniam dodatki, proporcje, dosypuję nieco przypraw. Bazą są sałaty i inne zielone liście, owoce, czasami warzywa. Zawsze wlewam nieco soku z cytryny i sporo wody.
Takie śniadanie, o dziwo, trzyma mnie przy życiu przez 3-4 godziny. 
Dziś piłam koktajl z mango.



Składniki:
1 bardzo dojrzałe mango
sok z 1/2 cytryny
kilka gałązek natki pietruszki
bardzo duża garść roszponki
1-2 szklanki wody

Wszystkie składniki zmiksuj, wodę dodając stopniowo do uzyskania ulubionej gęstości koktajlu.

6 komentarzy:

  1. ciekawi mnie jak co smakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też codziennie rano piję zielony sok - tylko zawsze jest w nim szpinak, ciągle się boję innych zielonych... i mam problem z mango - nie wiem, kiedy jest dojrzałe, nie mogę się doczekać :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mango jest dojrzałe wtedy, kiedy jest miękkie i słodko pachnące. Twarde jest kwaśnawe i może nie smakować tak dobrze jak takie "przejrzałe". :)
      A z innych zielonych, które warto spróbować dla odmiany, polecam sałatę rzymską. Jest super.

      Usuń
    2. Z innych zielonych roszponka jest świetna na szejki!
      Musze spróbować mango z pietruszką :)

      Usuń
  3. ja piję z rukolą, szpinakiem, roszponką - co wpadnie mi w ręce :) ostatnio ze świeżego ananasa, dosypuje też garść płatków migdałowych, ew trochę sezamu dodaję kawałek awokado i zamiast z woda miksuje z jakimś mlekiem roslinnym.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zostałaś nominowana do Liebster Award. Szczegóły w linku.
    http://polykajzsurri.blogspot.com/2014/02/dostaam-nominacje-od-dwoch-uroczych.html

    OdpowiedzUsuń

Ponieważ zmęczył mnie spam wysyłany przez pewnego zautomatyzowanego anonima (100-120 komentarzy dziennie!), włączyłam weryfikację obrazkową. Mam nadzieję, że Was to nie zniechęci do komentowania zawartości mojego bloga! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...