środa, 15 stycznia 2014

Wegański parmezan

Nie jest to ser w dosłownym sensie. Nie rozpuści się na pizzy, nie rozpłynie się na makaronie. Jest za to super posypką, która smakuje jak parmezan, zapach ma też dość serowy, a przede wszystkim - jest pyszna. 
Mój wegański parmezan można przyrządzić z różnych orzechów, mnie jednak najbardziej smakuje ten z nerkowców. Czasami doprawiam go chilli, kiedy mam ochotę na ostrzejszy "ser".



Składniki na szklankę gotowej posypki:
1 szklanka nerkowców
2 płaskie łyżki płatków drożdżowych
1/4 łyżeczki soli

Wszystkie składniki umieść w kielichowym blenderze i rozdrobnij.

3 komentarze:

  1. Taki wegański parmezan przyda się jak znalazł do pesto, gdzie i tak sera się nie roztapia, przetestuję za jakiś czas.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, nominowałam Cię do Liebster Award na moim blogu:)

    OdpowiedzUsuń

Ponieważ zmęczył mnie spam wysyłany przez pewnego zautomatyzowanego anonima (100-120 komentarzy dziennie!), włączyłam weryfikację obrazkową. Mam nadzieję, że Was to nie zniechęci do komentowania zawartości mojego bloga! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...