poniedziałek, 9 grudnia 2013

Serek z suszonymi pomidorami

sera jogurtowego można zrobić szereg pysznych serków kanapkowych. Serek kremowy był super. W planach mam kolejny smak, muszę jedynie kupić więcej jogurtu, a może w końcu zrobić swój.
Dziś przyszedł czas na przepis z moimi ulubionymi suszonymi pomidorami. 



Składniki na 1 szklankę gotowego sera:
ok. 40g suszonych pomidorów (nie w oleju!)
1/2 łyżeczki świeżo mielonego pieprzu

Pomidory namocz w gorącej wodzie (zajmie to około 10 minut) i pokrój w drobną kostkę. Wszystkie składniki dokładnie wymieszaj i zawiń w folię spożywczą. Zawiniątko włóż do dużego kubka w taki sposób, żeby ser ściśle przylegał do ścianek (dzięki temu nabierze kształtu naczynia). Wstaw kubek z serem do lodówki na 12 godzin. Po tym czasie delikatnie go wyciągnij z folii. Przechowuj w lodówce.

2 komentarze:

  1. Taki serek musi być smaczny :) Uwielbiam suszone pomidory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A JAK ZROBIĆ SERY W OPARCIU O LOKALNE PRODUKTY?
      np ser z orzechów laskowych lub włoskich bym wypróbowała:)


      Oj chyba dziś będzie eksperyment:)

      Usuń

Ponieważ zmęczył mnie spam wysyłany przez pewnego zautomatyzowanego anonima (100-120 komentarzy dziennie!), włączyłam weryfikację obrazkową. Mam nadzieję, że Was to nie zniechęci do komentowania zawartości mojego bloga! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...