sobota, 14 grudnia 2013

Ser z nerkowców z pieprzem

Sery ostatnio u mnie królują. Powstało ich tyle, że doczekały się osobnej zakładki na blogu.
Będzie niedługo jeszcze jeden, tylko muszę poczekać na paczkę z jednego ze sklepów internetowych. Wewnątrz są płatki drożdżowe, których potrzebuję.
Dzisiaj przedstawiam przepis bardzo prosty, bo nie od dziś wiadomo, że im prościej, tym lepiej.



Składniki na 2/3 szklanki gotowego sera:
2/3 szklanki sera z nerkowców leżakującego 3 dni
szczypta soli
1/2 łyżeczki świeżo mielonego pieprzu

Wszystkie składniki dokładnie wymieszaj i zawiń w folię do żywności. Zawiniątko włóż do dużego kubka w taki sposób, żeby ser ściśle przylegał do ścianek (dzięki temu nabierze kształtu naczynia). Wstaw kubek z serem do lodówki na 12 godzin. Po tym czasie delikatnie go wyciągnij z folii. Przechowuj w lodówce.

1 komentarz:

Ponieważ zmęczył mnie spam wysyłany przez pewnego zautomatyzowanego anonima (100-120 komentarzy dziennie!), włączyłam weryfikację obrazkową. Mam nadzieję, że Was to nie zniechęci do komentowania zawartości mojego bloga! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...