sobota, 7 grudnia 2013

Kremowy serek kanapkowy

Wczoraj prezentowałam tutaj ser jogurtowy, który może być bazą do dalszego preparowania roślinnego nabiału. Moja dzisiejsza propozycja to kremowy serek kanapkowy, który się idealnie rozsmarowuje na chlebie i ma wyrazisty smak.
Pychota!



Składniki na 2/3 szklanki gotowego serka:
2/3 szklanki roślinnego sera jogurtowego
spora szczypta soli
2 łyżki soku z cytryny

Wszystkie składniki dokładnie wymieszaj i zawiń w folię spożywczą. Zawiniątko włóż do dużego kubka w taki sposób, żeby ser ściśle przylegał do ścianek (dzięki temu nabierze kształtu naczynia). Wstaw kubek z serem do lodówki na 12 godzin. Po tym czasie delikatnie go wyciągnij z folii. Przechowuj w lodówce.

1 komentarz:

  1. Cześć. Weź napisz do mnie na buddysta2010@gmail.com gdyż nie mogę znaleźć do Ciebie kontaktu a mam dobry temat związany ze zdrowym życiem, czeeeekam

    OdpowiedzUsuń

Ponieważ zmęczył mnie spam wysyłany przez pewnego zautomatyzowanego anonima (100-120 komentarzy dziennie!), włączyłam weryfikację obrazkową. Mam nadzieję, że Was to nie zniechęci do komentowania zawartości mojego bloga! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...