poniedziałek, 21 października 2013

Babeczki kokosowe

Happy Birthday to me. <3




Składniki na 12 sztuk:
1 puszka mleka kokosowego
1 łyżeczka octu jabłkowego
1/2 szklanki cukru trzcinowego
2 łyżeczki ekstraktu waniliowego
1 1/2 szklanki mąki pełnoziarnistej
3/4 łyżeczki proszku do pieczenia
3/4 łyżeczki sody
1/4 łyżeczki soli
1/2 szklanki wiórków kokosowych

Do miski wlej mleko kokosowe i ocet i zmiksuj robotem ręcznym aż powstaną bąbelki. Dodaj cukier i ekstrakt waniliowy i ponownie zmiksuj. Mąkę, proszek do pieczenia, sodę i sól przesiej i połącz wszystko aż powstanie gładka masa. Dodaj wiórki kokosowe i delikatnie wmieszaj je w ciasto. Wypełnij nim papierowe foremki do muffinek i wstaw do piekarnika nagrzanego do 180 stopni na 22-24 minuty.

2 komentarze:

  1. ja chyba jednak wole gotowe mieszanki do babeczek :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Podwójnie kokosowe :) Super! Ostatnio mam straszną fazę na te egzotyczne rośliny :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Ponieważ zmęczył mnie spam wysyłany przez pewnego zautomatyzowanego anonima (100-120 komentarzy dziennie!), włączyłam weryfikację obrazkową. Mam nadzieję, że Was to nie zniechęci do komentowania zawartości mojego bloga! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...