sobota, 28 września 2013

Tofuburger

Jest to burger, od którego jestem ostatnio uzależniona. Jest bardzo prosty i szybki. No, chyba że ktoś (jak ja) zdecyduje się na pieczenie własnych burgerowych bułek (co polecam, bo pycha).



Składniki na 4 burgery:
1 kostka (180g) tofu wędzonego
4 bułki burgerowe
keczup
4 liście sałaty
1 pomidor
1 mała cebula
2 ogórki konserwowe
sól i pieprz

Tofu podziel na 4 plastry (najpierw przekrój kostkę w połowie, a potem wzdłuż) i usmaż bez tłuszczu, za to z dodatkiem sporej szczypty soli i pieprzu. Bułkę nadziej dobrym keczupem, sałatą, pokrojonym w plastry pomidorem, usmażonym tofu, cieniutkimi plasterkami cebuli i pokrojonymi w plasterki ogórkami.

1 komentarz:

  1. Kiedyś w sklepach dało się kupić tofuburgery (w sensie samo „mięso”), ale jakoś znikły, więc w sumie fajny pomysł żeby to zrobić z tofu wędzonego. Tylko jakie bułki burgerowe polecasz? Rzadko je kupuję, a jak już to trafiam na jakąś watę a nie pieczywo.

    OdpowiedzUsuń

Ponieważ zmęczył mnie spam wysyłany przez pewnego zautomatyzowanego anonima (100-120 komentarzy dziennie!), włączyłam weryfikację obrazkową. Mam nadzieję, że Was to nie zniechęci do komentowania zawartości mojego bloga! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...