wtorek, 11 czerwca 2013

Surówka z młodej kapusty

Zaczynają mi się klarować wakacyjne plany, więc jaram się. Zwłaszcza w połowie sierpnia będzie ciekawie, bo szykuje mi się seksi tydzień w Rzymie. :) Opracowuję program tej mojej cud-wycieczki, żeby jak najwięcej zobaczyć, jak najlepiej zjeść i nie wydać za dużo. 
Szukam tam noclegu! Czy zna ktoś jakieś dobre i niedrogie miejsce i mógłby mi je polecić?

Wracając do polskiego tu i teraz: w mojej kuchni pojawiła się młoda kapusta, z której zrobiłam bardzo prostą i pachnącą surówkę. Zjadłam ją na śniadanie i czuję się lekko.



Składniki na 2 porcje:
1/4 główki młodej kapusty
1 pomidor
1 łyżka posiekanego koperku
szczypta soli
duża szczypta pieprzu
2 łyżki soku z cytryny

Kapustę posiekaj, pomidora pokrój w małą kostkę, wszystkie składniki wymieszaj i zjedz od razu.

4 komentarze:

  1. narobiłaś mi smaka tą kapustą, już kupiona i czeka, będzie dzisiaj uczta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też właśnie ją przygotowałam. pyyyycha

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie zrobiona, posmakowana:) pycha:)

    OdpowiedzUsuń

Ponieważ zmęczył mnie spam wysyłany przez pewnego zautomatyzowanego anonima (100-120 komentarzy dziennie!), włączyłam weryfikację obrazkową. Mam nadzieję, że Was to nie zniechęci do komentowania zawartości mojego bloga! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...