środa, 19 czerwca 2013

Mus z rabarbaru

Dzisiejszy wpis miał być obyczajowo-kulinarny, ale obyczajowość zmieniła się w straszne narzekanie. Rezygnuję zatem z trucia i od razu przechodzę do musu. Ponarzekam sobie innym razem.

Jest idealny do naleśników (tak go zjadłam i się rozpłynęłam!), racuchów, ryżu, musli... możliwości jest bardzo dużo, a przepis jest bardziej niż prosty.



Składniki:
1 duży banan
1 szklanka pokrojonego w plasterki rabarbaru
1 łyżka cukru trzcinowego
duża szczypta cynamonu

Wszystkie składniki zmiksuj na jednolitą papkę.

Trudne? ;)

5 komentarzy:

  1. Surowy rabarbar? Dałaś radę? :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie jadłam surowego rabarbaru, boję się (że mój blender sobie nie poradzi) (i że nie będzie smakować trochę też)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój blender sobie poradził, ale przed miksowaniem pokroiłam rabarbar na cienkie plasterki. wtedy rabarbarowe włosie mu nie przeszkadza :) A jeśli chodzi o smak - spróbuj. :) Z bananem jest wyśmienity. :)

      Usuń
  3. Ja mam bardzo kiepski blender, a spokojnie sobie poradził z rabarbarem :)

    OdpowiedzUsuń

Ponieważ zmęczył mnie spam wysyłany przez pewnego zautomatyzowanego anonima (100-120 komentarzy dziennie!), włączyłam weryfikację obrazkową. Mam nadzieję, że Was to nie zniechęci do komentowania zawartości mojego bloga! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...