czwartek, 2 maja 2013

Gulasz z botwinki

Odwiedziłam dziś warzywniak pana Rysia i nakupiłam świeżych zielsk. Pęczek natki pietruszki wypiłam już w koktajlu, szczypiorek i sałata czekają na kolację, a liście rzodkiewki wykorzystam jutro i zrobię z nich śniadanie.
Z botwinki ugotowałam gulasz, który miał być zupą, ale w trakcie krojenia zmieniłam zdanie. :)

Składniki na 2 porcje:
1 cebula
pęczek botwinki
3 ziemniaki
1 szklanka wody
1/3 łyżeczki soli
1/2 łyżeczki pieprzu
1/2 łyżeczki gałki muszkatołowej
1 łyżeczka ziół prowansalskich
sok z 1/2 cytryny
słonecznik do posypania

Cebulę, botwinkę i ziemniaki pokrój, umieść w garnku, zalej wodą, dodaj sól, pieprz, gałkę i zioła, przykryj pokrywką i gotuj na małym ogniu przez 20-25 minut. Kiedy ziemniaki będą miękkie, wyłącz gaz, wlej sok z cytryny i wymieszaj. Gotowy gulasz podawaj ze słonecznikiem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ponieważ zmęczył mnie spam wysyłany przez pewnego zautomatyzowanego anonima (100-120 komentarzy dziennie!), włączyłam weryfikację obrazkową. Mam nadzieję, że Was to nie zniechęci do komentowania zawartości mojego bloga! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...