środa, 3 kwietnia 2013

Cytrynowe tofu z suszonymi pomidorami

Takie coś mi dzisiaj wyszło. I smaczne bardzo zupełnym przypadkiem. 

Składniki na 2 porcje:
1 kostka (180g) tofu naturalnego
5 cebulek czosnkowych
1 cytryna
5-6 suszonych pomidorów
1 łyżeczka oliwy z oliwek (lub oliwy, w której zanurzone były pomidory)
1 łyżeczka czosnku niedźwiedziego
szczypta soli 
szczypta pieprzu

W misce umieść pokrojone w kostkę tofu, cebulki czosnkowe w całości, świeżo wyciśnięty sok z cytryny, pokrojone pomidory, oliwę i przyprawy i delikatnie wymieszaj. Umieść wszystko w lodówce na godzinę lub dwie, a następnie wrzuć na suchą, rozgrzaną patelnię i smaż aż tofu będzie lekko złote. Podawaj z makaronem, ryżem, ziemniakami lub bez dodatków.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ponieważ zmęczył mnie spam wysyłany przez pewnego zautomatyzowanego anonima (100-120 komentarzy dziennie!), włączyłam weryfikację obrazkową. Mam nadzieję, że Was to nie zniechęci do komentowania zawartości mojego bloga! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...