poniedziałek, 4 marca 2013

Głodówka z VM - Dzień 4

Pojawiło się piękne słońce, więc chęci do życia wracają. Czekam na dostawę granatowych butków z gwiazdką i na telefon od serwisu rowerowego. Będę jeździć do pracy jednośladem. Taki jest plan.
Po wczorajszych wrocławskich swawolach wracam do diety. :)

Jadłospis układam według książki "Głodówka zasadotwórcza" Simone Wacker. Przed przystąpieniem do głodówki warto tę książkę przeczytać, skonsultować się z lekarzem i swoim zdrowym rozsądkiem. Nie jestem ani lekarzem, ani dietetykiem, zatem to, co tu piszę, ma charakter informacyjny i nie biorę odpowiedzialności za ewentualne skutki uboczne stosowania głodówki przez moich czytelników.


Śniadanie I:

1 banan
1 pomarańcza
1 łyżka soku z cytryny
1 filiżanka herbaty ziołowej

Śniadanie II:

1 łyżka płatków migdałowych
1 banan

Obiad:

3 pieczone ziemniaki w ziołach (znowu...)

Podwieczorek i kolacja:

1 jabłko
2 mandarynki
1 pomarańcza
3 łyżki wegańskiego bigosu


Przyszły trampeczki. Stwierdzam wiosnę.

8 komentarzy:

  1. 3 łyżki bigosu? Przecież to masochizm- u mnie to by tylko rozbudziło apetyt ;-) Ja też baardzo się cieszę, że słońce wróciło :) I wiosna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Od poniedziałku przechodzę na tę głodówkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A i mam pytanie, czy zamiast ziemniaków można jeść inne warzywa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można, oczywiście, byle by nie były zleżałe i rozgotowane :)

      Usuń
  4. A czemu tu tak cicho? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A bo przypaliłam obiad i śniadanie też i ciągle ostatnio coś przesalam. Mam plan na jutro - jeśli nie przypalę, będzie nowa pasta kanapkowa. :)

      Usuń
  5. Bogusia! przechodze na 4 dniowe oczyszczanie - mam nadzieje ze nie padne w pracy tylko z głodu ;) wracaj z Dubaju bo nie moge sie dodzwonic!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zastanawiałam się wlasnie kto to do mnie dzwonił. Siedzę w Iraku, wracam w poniedziałek.

    OdpowiedzUsuń

Ponieważ zmęczył mnie spam wysyłany przez pewnego zautomatyzowanego anonima (100-120 komentarzy dziennie!), włączyłam weryfikację obrazkową. Mam nadzieję, że Was to nie zniechęci do komentowania zawartości mojego bloga! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...