poniedziałek, 19 listopada 2012

Surówka z patisonami

Do tej pory jadłam za mało surowych warzyw, ale postanowiłam to (w końcu!) nadrobić i zmienić na dłużej. Staram się zatem codziennie zjeść surówkę, choćby miała to być starta marchewka.
Poniższa surówka jest tak właściwie surówką-śmieciówką, bo nie miałam jakiegoś konkretnego planu działania, pokroiłam to, co akurat znalazłam w kuchni. Wyszła jednak tak dobra, że śmiało mogę ją tu umieścić.

Składniki:
1/3 główki kapusty pekińskiej
10 marynowanych patisonów
2 pomidory
5 rzodkiewek
sok z 1/2 cytryny
1/2 łyżeczki pieprzu
1/2 łyżeczki czosnku niedźwiedziego
szczypta soli

Kapustę poszatkuj, patisony, pomidory i rzodkiewki pokrój na plasterki, wyciśnij sok z cytryny. Wszystkie składniki umieść w misce, dodaj pieprz, czosnek oraz sól i wymieszaj.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ponieważ zmęczył mnie spam wysyłany przez pewnego zautomatyzowanego anonima (100-120 komentarzy dziennie!), włączyłam weryfikację obrazkową. Mam nadzieję, że Was to nie zniechęci do komentowania zawartości mojego bloga! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...