wtorek, 27 listopada 2012

Pasta z suszonych pomidorów

... i ciecierzycy :D 
Jest boska. Chcę jej użyć jako farsz do pierogów. Wtedy będzie combo. <3

Składniki:
2/3 szklanki suchej ciecierzycy
100g cebuli
1 gałązka rozmarynu
1/2 łyżeczki soli jodowanej
10 suszonych pomidorów
1 łyżeczka czosnku niedźwiedziego
1/2 łyżeczki słodkiej papryki
1/2 łyżeczki pieprzu

Ciecierzycę zalej wodą i zostaw na noc. Rano ją ugotuj do miękkości (zajmie Ci to około 60 minut). Cebulę pokrój w piórka, wrzuć na patelnię, dodaj rozmaryn i sól, podlej wodą i uduś aż będzie miękka. Wszystkie składniki zmiksuj. Jeśli masa będzie za sucha, dodaj odrobinę wody.

4 komentarze:

  1. To polaczenie jest tak oczywiscie przepyszne, ze sama nei wiem czemu na to nie wpadlam xD

    OdpowiedzUsuń
  2. super przepis, się wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe, może próbuję... Często robię pastę z suszonych pomidorów, jednak w znacznie uproszczonej wersji- miksuję po prosyu suszone pomidory ze sporą ilością oliwy (z zalewy lub odrębnej). Ma cudowny, wyrazisty smak, pyszna na kanapki z rukolą i pestkami dyni. Jestem ciekawa tej Twojej, szczególnie w wersji jako farsz do pierogów!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zainspirowana Twoim przepisem, też zrobiłam pastę z suszonych pomidorów, nieco zmodyfikowaną, bo użyłam czarnej fasoli, suszonych pomidorów z żurawiną, lubczyku, tymianku i pestek z dyni. Wyszła boska! :)

    OdpowiedzUsuń

Ponieważ zmęczył mnie spam wysyłany przez pewnego zautomatyzowanego anonima (100-120 komentarzy dziennie!), włączyłam weryfikację obrazkową. Mam nadzieję, że Was to nie zniechęci do komentowania zawartości mojego bloga! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...