środa, 7 listopada 2012

Koktajl z ananasem

Kiedy postanowiłam nie używać cukru i innych słodów, nie do końca wierzyłam, że się uda. Sądziłam, że uzależnienie od słodyczy będzie ode mnie silniejsze. Okazało się jednak, że jest tyle naturalnych słodkości, że cukrowych dodatków nie potrzebuję. 
Po co komu łakocie, skoro na świecie są takie cuda?

Składniki na 2 szklanki koktajlu:
1 banan
spory kawałek świeżego ananasa
sok z połowy cytryny
1 łyżka siemienia lnianego
1 łyżeczka sezamu
1 szklanka mleka sojowego wzbogaconego wapniem
szczypta pieprzu

Wszystkie składniki dokładnie zmiksuj.

4 komentarze:

  1. ale fajny przepis!:) koktajl jest mega zdrowy i warty polecenia dietkującym na pewno;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Można też zielone liście dodawać do mlecznych koktajli - łatwy sposób na zwiększenie ich ilosci w diecie. Np - banan, szpinak, mango i mleko sojowe albo woda+siemię. Widzę że używasz sezamu, pewnie ze względu na wapń. otóż wapń faktycznie jest w sezamie, ale tym niełuskanym. Sprawdziłam, ten łuskany, popularny ma go chyba z 10 razy mniej. Sezam niełuskany kupisz w Auchan na dziale z żywnością "dla wegetarian" albo w necie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sezam nie jest on jedynym źródłem wapnia w mojej diecie, więc nie szkodzi, że jest niełuskany, choć dziękuję za informację, pewnie następnym razem kupię ten "lepszy" :)

      Usuń
  3. Też się niedawno dowiedziałam o tym sezamie i kupuję przy okazji zakupów w necie niełuskany, nawet smaczniejszy jest, bardziej sezamowy :)
    Narobiłaś mi ochoty na ananasa :)

    OdpowiedzUsuń

Ponieważ zmęczył mnie spam wysyłany przez pewnego zautomatyzowanego anonima (100-120 komentarzy dziennie!), włączyłam weryfikację obrazkową. Mam nadzieję, że Was to nie zniechęci do komentowania zawartości mojego bloga! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...