wtorek, 2 października 2012

Ziołowa ciecierzyca

Ostatnio mam tyle do roboty, że nie mam czasu się podrapać. Celowo staram się wypełniać sobie szczelnie grafik, bo życie jest krótkie, nawet jeśli przyjmiemy, że weganie żyją dłużej. Poza tym, jeśli ma się tak dużo i tak kosztownych marzeń do realizacji, to się nie marudzi, tylko na te marzenia zarabia. 
W tym nawale pracy i innych zajęć musiałam na chwilę zapomnieć o blogu. Gotowałam, owszem, ale głównie to, co nie pochłania czasu i to, co już kiedyś sprawdziłam. Jutro mam wolny dzień, zatem jest szansa na coś nowego i dobrego.
Dziś na kolację była ziołowa ciecierzyca, którą uwielbiam za smak, zapach i za to, że da się ją zrobić w trzy minuty.


Składniki:
1 puszka (lub około 1/3 szklanki suchej) ciecierzycy
1 ząbek czosnku
1 łyżka świeżego majeranku
1 gałązka świeżego rozmarynu
kilkanaście listków świeżej szałwii
1 łyżka sosu sojowego
1 łyżeczka oliwy z oliwek

Ciecierzycę odsącz (jeśli używasz tej z puszki) lub namocz przez noc i ugotuj do miękkości (około 60 minut). Wszystkie składniki zmiksuj i nałóż na pełnoziarnisty chleb (albo zjedz łyżką - jest równie pyszna).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ponieważ zmęczył mnie spam wysyłany przez pewnego zautomatyzowanego anonima (100-120 komentarzy dziennie!), włączyłam weryfikację obrazkową. Mam nadzieję, że Was to nie zniechęci do komentowania zawartości mojego bloga! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...