środa, 31 października 2012

Koktajl bananowy z owocem kaki

Zabawa w dostosowanie mojego dziennego menu do zaleceń żywieniowych opracowanych pod okiem pani Małgorzaty Desmond poskutkowała tym, że codziennie na śniadanie wypijam koktajl z dodatkiem siemienia lnianego i szklanki wzbogaconego wapniem mleka sojowego. Zestaw owoców codziennie się zmienia, żeby, mimo wszystko, nie popaść w rutynę. Takie śniadania uwielbiam - są pyszne i nie pozwalają mi czuć głodu przez 2-3 godziny.
Dzisiejszy koktajl był bardzo gęsty, miał wręcz konsystencję musu. Idealny.

Składniki na dwie szklanki gotowego koktajlu:
1 banan
1 owoc kaki
1 łyżka siemienia lnianego
1 łyżeczka sezamu
1 szklanka mleka sojowego wzbogaconego wapniem

Owoce obierz, wrzuć do blendera, dodaj resztę składników i bardzo dokładnie zmiksuj.

6 komentarzy:

  1. Byłaś na indywidualnych konsultacjach u pani Desmond? Zazdraszczam! ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, nie byłam, choć bardzo bym chciała! Korzystam z materiałów, które opracowała, a które bez trudu można znaleźć w Internecie. :)

      Usuń
  2. aż mnie ochota na słodkie owoce naszła... :) a tu do wypłaty trzeba poczekać.... :D

    OdpowiedzUsuń
  3. omnomnom <3 mmm pycha uwielbiam takie koktajle:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mmmm, właśnie się nim delektuję! Pyszny! I wcale nie potrzeba cukru, jest bardzo słodki!

    OdpowiedzUsuń

Ponieważ zmęczył mnie spam wysyłany przez pewnego zautomatyzowanego anonima (100-120 komentarzy dziennie!), włączyłam weryfikację obrazkową. Mam nadzieję, że Was to nie zniechęci do komentowania zawartości mojego bloga! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...