niedziela, 2 września 2012

Pikantna dynia z bazylią

Jest to propozycja zarówno na śniadanie, jak i na obiad. Dobra jest zarówno na ciepło, jak i na zimno jako sałatka. 


Składniki na 2-3 porcje:
300g dyni
1 łyżeczka oliwy z oliwek
4 ząbki czosnku
1 łyżka octu winnego
4 łyżki posiekanej, świeżej bazylii
sól i pieprz

Dynię obierz, pokrój w kostkę i wrzuć na rozgrzaną na patelni oliwę. Dodaj zmiażdżony czosnek i ocet winny. Kiedy dynia będzie prawie miękka, dodaj posiekaną bazylię, dopraw solą i pieprzem. Podawaj na ciepło lub na zimno jako sałatkę.

3 komentarze:

  1. Nie jadłam jeszcze dyni przyrządzonej tak prosto. Może dodatków niewiele, ale za to dość wyraziste, więc chyba posmakowałaby mi :)
    Zostałaś nominowana do blogowej zabawy: http://szpinakowawrozka.blogspot.com/2012/09/placki-marchwiowo-bananowe-i-versatile.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Już konsumowałem moje dynie ale jako zupa krem.
    Dzięki za te inspiracje bo następne dynie rosną :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zrobiłam i puściłam dalej w świat, bo nie mogłam się oprzeć, taka była pyszna :) dziekuję

    OdpowiedzUsuń

Ponieważ zmęczył mnie spam wysyłany przez pewnego zautomatyzowanego anonima (100-120 komentarzy dziennie!), włączyłam weryfikację obrazkową. Mam nadzieję, że Was to nie zniechęci do komentowania zawartości mojego bloga! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...