wtorek, 18 września 2012

Paszteciki z kapusty i leśnych grzybów

Dawno nie ugotowałam niczego nowego, bo żyję w powakacyjnym biegu. Czekam na dzień, w którym się w końcu wyśpię. Może jutro.
Dziś przystawka, drugie śniadanie, chwilę przed wyjściem do pracy. Farsz zrobiłam z obłędnej kapusty ukiszonej przez moją babcię i z grzybów znalezionych w lesie (głównie maślaków). Jesień przyszła niespodziewanie.


Składniki na 12 sztuk:
1 cebula
1 łyżeczka oleju
100g leśnych grzybów
1 łyżka sosu sojowego
150g kapusty kiszonej
1/3 łyżeczki mielonego kminku
1/3 łyżeczki pieprzu
2 opakowania ciasta francuskiego

Cebulę posiekaj i podsmaż na oleju razem z drobno pokrojonymi grzybami i sosem sojowym. Kapustę poszatkuj i wrzuć do grzybów, wymieszaj, podlej wodą (1/4 szklanki), przykryj pokrywką i gotuj aż kapusta będzie miękka. Pod koniec gotowania dopraw farsz kminkiem i pieprzem. Ciasto francuskie pokrój w prostokąty, nałóż na nie farsz i zawiń według upodobania. Wstaw paszteciki do piekarnika nagrzanego do 200 stopni i piecz przez 10-15 minut aż się zarumienią.

1 komentarz:

Ponieważ zmęczył mnie spam wysyłany przez pewnego zautomatyzowanego anonima (100-120 komentarzy dziennie!), włączyłam weryfikację obrazkową. Mam nadzieję, że Was to nie zniechęci do komentowania zawartości mojego bloga! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...