wtorek, 21 sierpnia 2012

Surówka z czerwonej kapusty i kiełków rzodkiewki

Składniki na 3-4 porcje:
garść rodzynek
garść ziaren słonecznika
1/2 malutkiej główki czerwonej kapusty
duża szczypta soli
1 jabłko
sok z połowy cytryny
garść kiełków rzodkiewki

Rodzynki wsyp do miseczki i zalej wrzątkiem. Słonecznik wsyp na suchą patelnię i upraż na słoty kolor. Kapustę drobno posiekaj, posyp solą i wymieszaj. Jabłko zetrzyj na tarce o grubych oczkach, polej sokiem z cytryny i wymieszaj. Odcedzone rodzynki, kapustę, jabłko i kiełki wymieszaj. Bezpośrednio przed podaniem, już na talerzu, posyp surówkę uprażonym słonecznikiem.


Kiełkuj kiełka!Organizator: vegan_monkey

2 komentarze:

  1. Smakowicie wygląda. Aż mi się zachciało takiej surówki na dzisiejszy obiad :)

    OdpowiedzUsuń
  2. akurat te składniki znalazły sie w mojej lodówce, więc zrobiłam. Dla mnie rewelka, oryginalny smak a przy tym nie "wycudaczony" nie wiadomo skąd ;) przepis już się znalazł w moim zeszyciku kuchennym ;) Pozdrawiam i życzę wszelkiej pomyślności w nowym roku! :)

    OdpowiedzUsuń

Ponieważ zmęczył mnie spam wysyłany przez pewnego zautomatyzowanego anonima (100-120 komentarzy dziennie!), włączyłam weryfikację obrazkową. Mam nadzieję, że Was to nie zniechęci do komentowania zawartości mojego bloga! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...