piątek, 31 sierpnia 2012

Hot-dog z kiełkami

To jest post o tym jak połączyć coś niezbyt zdrowego z czymś super zdrowym, żeby powstało coś tak dobrego, że to aż niemoralne. Bo weganin też człowiek i fast foody (które wcale nie są takie fast) też jeść może. No, czasami ;)

Składniki na 2 sztuki:
1 malutka cebula
szczypta soli
1 pieczarka
2 krople oliwy z oliwek
1 duża biała buła
2 łyżeczki keczupu
2 łyżki poszatkowanej kapusty pekińskiej
2 plastry pomidora
2 łyżki kiełków lucerny lub rzodkiewki
2 kiełbaski lub parówki sojowe

Pokrojoną w cienkie piórka cebulę posyp szczyptą soli, wrzuć na rozgrzaną, suchą patelnię, dodaj pokrojoną w plasterki pieczarkę i 2 krople oliwy. Podsmaż je na złoty kolor. Bułę podziel na dwie części, każdą z nich natnij tak, żeby nie przeciąć do końca skórki. Masz już bazę dwóch hot-dogów. Nałóż na nie po łyżeczce keczupu, łyżce kapusty pekińskiej, plastrze pomidora (przekrojonym na 2), łyżce kiełków i po jednej ugotowanej kiełbasce sojowej. Na wierzchu ułóż, przygotowane wcześniej, cebulę i pieczarki.



Kiełkuj kiełka!Przy okazji zapraszam Was do udziału w mojej pierwszej akcji na vegespot.pl:


Organizator: vegan_monkey


4 komentarze:

Ponieważ zmęczył mnie spam wysyłany przez pewnego zautomatyzowanego anonima (100-120 komentarzy dziennie!), włączyłam weryfikację obrazkową. Mam nadzieję, że Was to nie zniechęci do komentowania zawartości mojego bloga! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...