piątek, 27 lipca 2012

Słodka sałatka w brzoskwiniowym sosie

Magazyn Vege niezmiennie dostarcza mi nowych przepisów i inspiracji. Przepis na tę sałatkę pochodzi z numeru lipcowo-sierpniowego, został delikatnie zmodyfikowany z przyczyn technicznych i brakowoskładnikowych. W dodatku tę konkretną sałatkę z sukcesem przyrządził mój gość, zatem notka jest gościnna. (Gość nie dość, że przygotował mi jedzenie, to jeszcze po sobie pozmywał. Jaram się ;D)


Składniki:
2 jabłka
1 gruszka
5 śliwek
4 morele
1 banan
6 suszonych daktyli
garść czerwonych porzeczek
1 brzoskwinia
garść rodzynek

Jabłka, gruszkę, 4 śliwki, morele, banana i daktyle pokrój i wrzuć do miski, dodaj porzeczki i wymieszaj. W blenderze zmiksuj sos z brzoskwini i piątej śliwki, dodaj go do sałatki. Wymieszaj całość i posyp rodzynkami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ponieważ zmęczył mnie spam wysyłany przez pewnego zautomatyzowanego anonima (100-120 komentarzy dziennie!), włączyłam weryfikację obrazkową. Mam nadzieję, że Was to nie zniechęci do komentowania zawartości mojego bloga! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...