czwartek, 12 lipca 2012

Sałatka owocowa

Istotą tej sałatki jest wykorzystanie tylko świeżych owoców, bez dodatku puszkowanych. Nagle się okazało, że każdy owoc ma swój smak, i nie zajeżdża cukrową zalewą. Sałatki wyszła cała micha. Zjedliśmy ją, popijając mojito (<3).
Nie podaję konkretnych liczb i proporcji, bo nie ma to większego znaczenia. Oczywiście można dodać inne owoce, ale najważniejsze jest to, żeby były świeże.

Składniki:
arbuz
melon
ananas
morele
nektarynki
kiwi
sok z limonki

Miąższ arbuza i melona wydrąż łyżeczką. Ananasowi obetnij czubek z liśćmi i zadek, rozkrój wzdłuż na 4 części, wytnij zdrewniały środek, obierz ze skóry, pokrój na kawałki. Z moreli i nektarynek wyjmij pestki, a miąższ pokrój. Kiwi obierz i pokrój w plasterki. Wszystkie owoce wymieszaj i skrop sokiem z limonki.



Akcja Chłodek!Organizator: WeganNerd

2 komentarze:

  1. zapraszam na konkurs sałatkowy , który właśnie zaczął się na moim blogu. do wygrania zestaw noży laserowo ostrzonych. Pozdrawiam i miłego dnia życzę:)
    http://wmojejmalutkiejkuchni.blogspot.co.uk/2012/07/konkurs-kolorowy.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna sałatka, w sezonie lestnim pochłaniam takie w dużych ilościach. :)

    OdpowiedzUsuń

Ponieważ zmęczył mnie spam wysyłany przez pewnego zautomatyzowanego anonima (100-120 komentarzy dziennie!), włączyłam weryfikację obrazkową. Mam nadzieję, że Was to nie zniechęci do komentowania zawartości mojego bloga! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...