wtorek, 24 lipca 2012

Kanapkowy słonecznik ze szczypiorkiem

Kanapkowy słonecznik ze szczypiorkiem miał być pastą, ale w trakcie miksowania okazało się, że nie do końca zmiksowany pachnie i smakuje obłędnie, więc nie mogłam czekać i zaczęłam jeść. Teraz nie mogę przestać wąchać i smakować, zwłaszcza że od wczoraj bardzo potrzebuję zająć czymś ręce. Stopniowo pozbywam się nałogów, a że jestem na nie podatna, skończy się to zapewne zastąpieniem jednych innymi. Jeśli nałogiem miałby zostać słonecznik ze szczypiorkiem - nie mam nic przeciwko!

Składniki:
1 szklanka słonecznika
1/2 szklanki pokrojonego szczypiorku
4 łyżki wody
1/4 łyżeczki soli

Słonecznik wsyp na suchą patelnię i upraż na złoto, a następnie pozostaw go do wystygnięcia. Wszystkie składniki umieść w blenderze i zmiksuj.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ponieważ zmęczył mnie spam wysyłany przez pewnego zautomatyzowanego anonima (100-120 komentarzy dziennie!), włączyłam weryfikację obrazkową. Mam nadzieję, że Was to nie zniechęci do komentowania zawartości mojego bloga! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...