sobota, 16 czerwca 2012

Rabarbar z biszkoptem

Lubię, kiedy w cieście jest więcej owoców niż ciasta. W przypadku tego biszkopta z rabarbarem nieco przesadziłam, więc role się odwróciły. Ciasto jest kwaskowe i szybko znika.

Składniki:
rabarbar (duuużo rabarbaru)
1/2 szklanki cukru trzcinowego
1 szklanka wody
1/3 szklanki oleju
2 szklanki mąki pełnoziarnistej
2 łyżeczki sody

Rabarbar obierz, pokrój na kawałki i zasyp 3 łyżkami cukru trzcinowego. Pozostały cukier zmiksuj z wodą i olejem. Stopniowo dodawaj suche składniki aż uzyskasz gładką masę. Przelej ją do blaszki wyłożonej papierem. Odlej sok wypuszczony przez rabarbar, a owoce przełóż na ciasto. Blaszkę wstaw do piekarnika nagrzanego do 200 stopni na 45 minut. Jeśli uznasz, że ciasto jest mało słodkie (ja takie lubię), posyp je (po ostygnięciu) cukrem pudrem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ponieważ zmęczył mnie spam wysyłany przez pewnego zautomatyzowanego anonima (100-120 komentarzy dziennie!), włączyłam weryfikację obrazkową. Mam nadzieję, że Was to nie zniechęci do komentowania zawartości mojego bloga! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...