poniedziałek, 18 czerwca 2012

Lemoniada

Przyszło lato, przyszedł upał, a jednym z lepszych sposobów na to, aby zapobiec przegrzaniu, jest lemoniada. Już dawno wypita, a w domu nadal czuć zapach mięty.

Składniki:
2 cytryny
1 łyżka cukru trzcinowego
3 listki mięty
1/2 szklanki wody mineralnej
kruszony lód

Do blendera wrzuć obrane i pozbawione pestek cytryny, cukier, miętę i wodę. Dokładnie zmiksuj. Szklankę napełnij kruszonym lodem (najlepiej po brzegi), wlej lemoniadę, przystrój plasterkiem cytryny i listkami mięty.

5 komentarzy:

  1. swietne , oj a mi mszyce miętę z parapetu zeżarły...

    OdpowiedzUsuń
  2. lemoniada zawsze kojarzy mi się z latem

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma nic lepszego na upalne dni! Przydałaby mi się teraz jedna szklaneczka... ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj
    Właśnie uruchomiłam agregator blogów kulinarnych, czyli coś jak durszlak tylko stworzony specjalnie dla wegetarian by nasze przepisy nie gineły w gąszczu mięsożerców ;)
    Serdecznie zapraszam Cię do odwiedzenia go pod adresem http://vegespot.pl i jeśli przypadnie Ci do gustu zarejestrowania się i dodania bloga do katalogu.
    Pozdrawiam
    Aniko.

    OdpowiedzUsuń

Ponieważ zmęczył mnie spam wysyłany przez pewnego zautomatyzowanego anonima (100-120 komentarzy dziennie!), włączyłam weryfikację obrazkową. Mam nadzieję, że Was to nie zniechęci do komentowania zawartości mojego bloga! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...