niedziela, 13 maja 2012

Zupa koperkowa

Moją ulubioną formą zupy jest krem tak gęsty, że można go kroić (bo zupa w formie warzyw w wodzie mnie nie kręci).
Nie lubię też zup zabielanych, zwłaszcza śmietaną z krowiego mleka (śmietana zawsze wydawała mi się lekko obrzydliwa, zwłaszcza kiedy się zwarzała).
Dzisiaj ugotowałam zupę, która jest przeciwieństwem wszelkich moich upodobań - jest lekka, zabielona i na pewno nie jest kremem. Smakuje mi, nawet bardzo, dlatego postanawiam nigdy więcej nie zamykać umysłu i smaku, dopóki czegoś nie wypróbuję!

Składniki:
1l bulionu warzywnego
3 małe marchewki
2 pęczki koperku
2 listki lubczyku
1/3 łyżeczki pieprzu
jogurt sojowy

Do gotującego się bulionu warzywnego wrzuć starte na małych oczkach marchewki i gotuj przez 5 minut. Po tym czasie dodaj drobno krojony koperek i lubczyk. Po 10 minutach gotowania dopraw pieprzem. Gotową zupę wlej do talerza i dodaj 1 łyżeczkę jogurtu sojowego (dla pewności, żeby się nie zwarzył, możesz go najpierw zahartować, czyli, przed wlaniem na talerz, wymieszać w osobnym naczyniu z łyżką gorącej zupy).

1 komentarz:

Ponieważ zmęczył mnie spam wysyłany przez pewnego zautomatyzowanego anonima (100-120 komentarzy dziennie!), włączyłam weryfikację obrazkową. Mam nadzieję, że Was to nie zniechęci do komentowania zawartości mojego bloga! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...