wtorek, 1 maja 2012

Surówka ze szczawiem

Źle ostatnio jadałam. Pozwalałam sobie na chrupki i chipsy, na piwo w pareczku i wino i papieros, bo "w towarzystwie niezdrowe rzeczy nie szkodzą". 
Czas na detox. 
W pierwszym dniu odtrutki, na śniadanie było musli, a na drugie - surówka ze szczawiem. Jakie potrawy przyniesie dzień - nie wiem (w planach był placek po węgiersku, ale muszę się zastanowić, czy to dobry pomysł), ale na pewno się nimi podzielę.


Składniki na jedną porcję: 
2 rzodkiewki 
1/2 pomidora 
1/4 papryki 
pół małego jabłka 
garść szczawiu


Wszystkie składniki pokrój na małe kawałki i wymieszaj. Jeśli masz ochotę, możesz tę surówkę dodatkowo przyprawić odrobiną soli i pieprzu.

2 komentarze:

  1. o, szczawiu na surowo jeszcze nie jadłam - do tej pory konsumowałam go głównie w zupie szczawiowej z jajkiem, którą robiłam moja babcia; ciekawe, jak będzie smakował w taki zestawieniu jak to zaproponowane przez Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczaw jest lekko kwaskowy. Na surowo lubię go najbardziej i bardzo polecam :)

      Usuń

Ponieważ zmęczył mnie spam wysyłany przez pewnego zautomatyzowanego anonima (100-120 komentarzy dziennie!), włączyłam weryfikację obrazkową. Mam nadzieję, że Was to nie zniechęci do komentowania zawartości mojego bloga! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...