niedziela, 6 maja 2012

Śliwki w czekoladzie

Nie lubiłam, ale polubiłam (weganizm otwiera kubki smakowe). Swoje smakują najlepiej :)

Składniki:
1/3 tabliczki gorzkiej czekolady
1 łyżka cukru trzcinowego
1 łyżka mleka sojowego lub jogurtu sojowego
150g suszonych śliwek
1 łyżka rozdrobnionych orzechów włoskich

Czekoladę, cukier i mleko lub jogurt rozpuść w kąpieli wodnej, cały czas mieszając. Kiedy uzyskasz gładką czekoladę, wrzuć do niej śliwki, wymieszaj, po czym pojedynczo obtocz w orzeszkach i ułóż na papierze do pieczenia. Gotowe śliwki wstaw do lodówki na godzinę, żeby czekolada stężała.

3 komentarze:

  1. śliwek w czekoladzie jeszcze nie robiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. pyszny to pomysł na domowe czekoladowe śliwki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny pomysl !

    OdpowiedzUsuń

Ponieważ zmęczył mnie spam wysyłany przez pewnego zautomatyzowanego anonima (100-120 komentarzy dziennie!), włączyłam weryfikację obrazkową. Mam nadzieję, że Was to nie zniechęci do komentowania zawartości mojego bloga! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...