wtorek, 1 maja 2012

Róże z ziemniaków i buraczka

Nie podaję proporcji, bo to bez sensu. Równie dobrze można róże zrobić albo z samych ziemniaków, albo samych buraków, albo z dodatkiem marchwi. Albo selera, jeśli ktoś lubi.

Składniki:
ziemniaki
buraki
ulubione przyprawy
sól

Ziemniaki i buraki pokrój w cieniutkie plasterki, umieść je w osobnych miskach (żeby nie zafarbować ziemniaków), posyp przyprawami i delikatnie osól, wymieszaj i wstaw do lodówki na 2 godziny. Plasterki warzyw ułóż w kształcie róż w foremkach do muffinek, wstaw je na 30-40 minut do piekarnika nagrzanego do 200 stopni.

5 komentarzy:

  1. Bardzo efektowne :) juz mi sie marzy pieczony buraczek...

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie cudo :-) genialny pomysł :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. elegancka! podoba mi się ten patent!

    OdpowiedzUsuń
  4. wyrafinowane, nie powiem ^^ super pomysl :)))

    OdpowiedzUsuń

Ponieważ zmęczył mnie spam wysyłany przez pewnego zautomatyzowanego anonima (100-120 komentarzy dziennie!), włączyłam weryfikację obrazkową. Mam nadzieję, że Was to nie zniechęci do komentowania zawartości mojego bloga! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...