wtorek, 15 maja 2012

Mus jabłkowy

To, że od soboty codziennie wypijam smooties to zasługa tych oto ludzi: klik!. Natchnęli mnie, a teraz nie mogę przestać kombinować. Przepis na mus jabłkowy znalazłam na ich stronie, a proporcje delikatnie zmieniłam z przyczyn technicznych (ja chcę mieć ich superblender!). 
Jest chlorofil - jest dobrze!

Składniki:
2 jabłka
1 nieduży banan
1/3 główki sałaty rzymskiej
1/3 łyżeczki cynamonu
3/4 szklanki wody

Z jabłka wytnij gniazdo nasienne, obierz banan, zmiksuj dokładnie wszystkie składniki i się uśmiechnij.

1 komentarz:

  1. Vitamix podobno mozna kupic w Anglii za duze (?) pieniadze.
    Karo

    OdpowiedzUsuń

Ponieważ zmęczył mnie spam wysyłany przez pewnego zautomatyzowanego anonima (100-120 komentarzy dziennie!), włączyłam weryfikację obrazkową. Mam nadzieję, że Was to nie zniechęci do komentowania zawartości mojego bloga! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...