poniedziałek, 23 kwietnia 2012

Tofucznica ze szpinakiem

Nadrabianie blogowych zaległości grozi podejrzeniem o spamerstwo ;)

Składniki:
1/2 kostki (90g) tofu naturalnego, marynowanego, wędzonego (do wyboru)
szczypta kurkumy
1 łyżeczka oliwy z oliwek
1/2 małej cebuli
szczypta soli
szczypta pieprzu

garść świeżego szpinaku

W misce rozdrobnij widelcem tofu, dodając kurkumę. Na patelni rozgrzej oliwę i podsmaż na niej drobno posiekaną cebulę. Wrzuć tofu i szpinak i mieszaj aż zmięknie. Dopraw solą i pieprzem. 

3 komentarze:

  1. Tofucznicę jadłam dwukrotnie na mieście i bardzo przypadła mi do gustu. Chętnie wypróbuję w domu, może namówię też jajkożerną rodzinę ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. tez takie kanapeczki czesto sobie robie, pychota :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam! Tofucznica to moja ulubiona tofu-potrwa.
    Polecam wersję w bułce – czyli TOFUBAB. Smakuje pysznie.
    Zapraszam na mój blog: http://tafubab.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Ponieważ zmęczył mnie spam wysyłany przez pewnego zautomatyzowanego anonima (100-120 komentarzy dziennie!), włączyłam weryfikację obrazkową. Mam nadzieję, że Was to nie zniechęci do komentowania zawartości mojego bloga! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...