poniedziałek, 23 kwietnia 2012

Sajgonki z ogórkiem i żurawiną

Jeszcze jedna wersja sajgonek. Żurawina nadaje im słodkawego posmaku, który bardzo mi odpowiada (żurawina rulez).

Składniki:
1 kostka (180g) tofu
1 łyżka oliwy z oliwek
1 łyżka octu balsamicznego
1 łyżka sosu sojowego
1 ogórek
2 łyżki suszonej żurawiny
papier ryżowy

Tofu pokrój w słupki, zanurz w marynacie z octu, oliwy i sosu sojowego i wstaw do lodówki na 2 godziny. Obierz ogórek i pokrój go na plasterki. Papier ryżowy namocz w ciepłej wodzie, na końcu każdego arkusza ułóż tofu, plasterek ogórka i kilka owoców żurawiny, zwiń papier i poczekaj aż wyschnie. Wtedy usmaż sajgonki na złoty kolor w odrobinie oliwy.

2 komentarze:

  1. Uwielbiam sajgonki! Narobiłam sobie smaku:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawa wersja, wręcz rzekłabym, że intrygująca :)

    OdpowiedzUsuń

Ponieważ zmęczył mnie spam wysyłany przez pewnego zautomatyzowanego anonima (100-120 komentarzy dziennie!), włączyłam weryfikację obrazkową. Mam nadzieję, że Was to nie zniechęci do komentowania zawartości mojego bloga! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...