piątek, 2 marca 2012

Jabłka w cieście

Na dzień dobry.

Składniki:
200g mąki pszennej penoziarnistej
1 łyżeczka sody
60g tofu naturalnego
500ml mleka sojowego naturalnego lub waniliowego
2 łyżki cukru trzcinowego

jabłka

W misce wymieszaj mąkę i sodę. W blenderze zmiksuj tofu, mleko sojowe i cukier, a następnie bardzo małymi partiami dodawaj mąkę z sodą. Jabłka (razem ze skórką) podziel na 4 części, następnie pokrój w plastry o grubości do 1cm. Kawałki owoców zanurz w cieście i smaż na patelni bez tłuszczu.

3 komentarze:

  1. Nabrałam ochoty. Takie jabłka smakują najlepiej. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pycha, coś bym na nie jeszcze położyła, kiedyś jadłam podobne placuszki ale nie wegańskie- kładło się jeszcze kawałek łososia, było świetne, do tej wersji może jaki syrop klonowy

    OdpowiedzUsuń

Ponieważ zmęczył mnie spam wysyłany przez pewnego zautomatyzowanego anonima (100-120 komentarzy dziennie!), włączyłam weryfikację obrazkową. Mam nadzieję, że Was to nie zniechęci do komentowania zawartości mojego bloga! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...