poniedziałek, 5 marca 2012

Gyros

Roślinny fastfood, który nie jest znowu taki fast. ;)
W przepisie nie podaję konkretnej ilości poszczególnych składników, bo każdy może nadziać chleb pita tym, co lubi i w takich proporcjach, jakie uzna za słuszne.

Składniki:
cebula
seitan lub kotlety sojowe
przyprawa do gyrosa
chleb pita
kapusta pekińska
pomidor
kukurydza

Pokrojoną cebulę podsmaż razem z seitanem (lub ugotowanymi i pokrojonymi w paski kotletami sojowymi)  i przyprawą do gyrosa. Chleb pita podgrzej, przekrój i nadziej sosem tzatziki, kapustą pekińską, pomidorem, kukurydzą i gotowym seitanem. 

1 komentarz:

  1. A ja gyros robię zwykle z kotletów sojowych, jest szybciej i zdrowiej. Rzadko jadam seitan, bo gorzej się po nim czuję a bardzo mi smakuje :(

    BTW, bardzo apetyczne zdjęcie :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Ponieważ zmęczył mnie spam wysyłany przez pewnego zautomatyzowanego anonima (100-120 komentarzy dziennie!), włączyłam weryfikację obrazkową. Mam nadzieję, że Was to nie zniechęci do komentowania zawartości mojego bloga! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...