poniedziałek, 6 lutego 2012

Zupa z ciecierzycy

Po mroźnym mrozie w mroźnym Karpaczu zupa z ciecierzycy jest idealną opcją. Myślałam o niej w drodze powrotnej. Mama namoczyła główny składnik, który po kilku godzinach był gotowy do dalszego etapu jedzeniotwórstwa :)

Składniki:
1 szklanka suchej ciecierzycy
2 liście laurowe
1l bulionu warzywnego
3 pory
3 ząbki czosnku

Ciecierzycę zalej wodą i zostaw na noc (6-8h). Następnie ją przecedź, zalej wrzątkiem, dodaj liście laurowe i gotuj przez 60-90 minut (aż ciecierzyca będzie miękka). W garnku zagotuj bulion warzywny, wrzuć pokrojone pory i czosnek. Gotuj do miękkości (5-8 minut). Ciecierzycę przecedź, 2/3 wrzuć do malaksera, wlej bulion z porami i czosnkiem. Wszystko dokładnie zmiksuj, przelej do garnka, wrzuć pozostałą ciecierzycę. I już.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ponieważ zmęczył mnie spam wysyłany przez pewnego zautomatyzowanego anonima (100-120 komentarzy dziennie!), włączyłam weryfikację obrazkową. Mam nadzieję, że Was to nie zniechęci do komentowania zawartości mojego bloga! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...