niedziela, 19 lutego 2012

Zielona kanapka na przeziębienie

Choróbsko się do mnie przyczepiło na dobre, a aptekowe lekarstwa są testowane na zwierzętach, postanowiłam więc potraktować dziada medycyną naturalną. Wyszło zielono, odkażająco i całkiem smacznie (choć nie odważę się już z nikim spotkać).
Muszę pisać o zdrowotnych właściwościach czosnku?

Składniki:
1 awokado
1 łyżka soku z cytryny
szczypta soli
szczypta pieprzu
3 ząbki czosnku
szczypiorek
2 kromki pełnoziarnistego chleba

Wydrąż miąższ awokado i zmiksuj go z sokiem z cytryny, solą i pieprzem. Powstałą pastą posmaruj chleb, nałóż pokrojony w plasterki czosnek i szczypiorek. 

Oczywiście pasty z jednego awokado wyjdzie więcej niż na 2 kanapki. Nie polecam jedzenia wszystkiego naraz ;)

5 komentarzy:

  1. NA przeziębienie, czyli coś dla mnie:) Póki co kuruję się syropem z cebuli:))

    OdpowiedzUsuń
  2. zawsze jak jestem przeziębiona jem czosnek w kg, może nie za ładny jego zapach, ale bardzo pomaga!
    pozdrawiam i zapraszam do siebie,
    www.gastronomygo.blogspot.com
    szana ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czosnek uwielbiam! Aż naszła mnie ochota na te kanapki. Może wypróbuję na jutrzejszą kolację :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudownie, wlasnie szukalam pomyslu na jutrzejsze sniadanie, a awokado lezy w lodowce i marnieje ;) na kanapki najczesciej daje awokado i pomidora plus duuzo natki pietruszki i kielkow :) polecam tez awokado na slodko, w formie deserowej :)

    http://piknikowo.blogspot.com/2012/02/malinowy-deser-z-awokado.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Brzmi mega apetycznie. Jestem wielce niezadowolony, że czekają mnie dziś spotkania i nie mogę najeść się takich kanapek :(

    OdpowiedzUsuń

Ponieważ zmęczył mnie spam wysyłany przez pewnego zautomatyzowanego anonima (100-120 komentarzy dziennie!), włączyłam weryfikację obrazkową. Mam nadzieję, że Was to nie zniechęci do komentowania zawartości mojego bloga! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...