czwartek, 16 lutego 2012

Wegańskie oponki

Pierwsza tura rozeszła się dość szybko, bo zapanowało obżarstwo i rozdawnictwo. Musiałam więc zrobić dokładkę, która jest nawet lepsza (przepraszam obdarowanych, że nie spróbowali drugiej wersji). 
Od jutra dieta.
Ostra.

Składniki:
200g tofu własnej roboty
300g mąki pełnoziarnistej
60g cukru trzcinowego
12 łyżek mleka owsianego czekoladowego
1 łyżka proszku do pieczenia
1 łyżka cukru waniliowego

Wszystkie składniki wymieszaj i wyrób gładkie ciasto. Kiedy będzie gotowe, rozwałkuj je, wytnij oponki i smaż na oleju. 

Bardzo ostra dieta. Od dzisiaj.

3 komentarze:

  1. Fajnie wygladaja, sklad tez ciekawy :> Bardzo jestem ciekawa jak smakuje mleko owsiane. Tak czesto piszesz o tej diecie, slabo chudniesz jak jesz normalnie wegansko? Bo ja w ciagu ostatnich kilku miesiecy schudlam bardzo, wlasciwie sie nie odchudzajac.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ciągu ostatnich 16 miesięcy schudłam 24kg. Moja waga się aktualnie waha +/- 2kg. Jeśli piszę o diecie, to znaczy, że jest akurat +2. A wolę, kiedy jest -2 ;)

      Usuń
  2. to naprawde sporo, gratulacje :) a te -2 dwa na wadze, nawet jesli ich nie widac, dzialaja tak optymistycznie ;D

    OdpowiedzUsuń

Ponieważ zmęczył mnie spam wysyłany przez pewnego zautomatyzowanego anonima (100-120 komentarzy dziennie!), włączyłam weryfikację obrazkową. Mam nadzieję, że Was to nie zniechęci do komentowania zawartości mojego bloga! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...