niedziela, 19 lutego 2012

Krupnik

Kiedy gotuję zupę, czuję się jak szamanka albo czarodziejka. Trochę jak Panoramix. Magiczny napój na dziś: krupnik według przepisu zamieszczonego w magazynie Vege. Zmieniłam tylko proporcje, bo lubię, kiedy w zupie jest więcej warzyw niż wody.

Składniki:
2l wody
1/2 szklanki kaszy perłowej
5 ziemniaków
2 duże marchewki
1 duża pietruszka
kawałek selera
1 cebula
2 liście laurowe
4 ziarenka ziela angielskiego
1/2 łyżeczki pieprzu
1 łyżeczka soli
1 łyżeczka majeranku

Do gotującej się w dużym garnku wody wrzuć kaszę, pokrojone w kostkę ziemniaki, marchew, pietruszkę i seler, przekrojoną na pół cebulę, liście laurowe, ziele angielskie, pieprz, sól i majeranek. Gotuj na małym ogniu bez przykrycia aż warzywa i kasza będą miękkie. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ponieważ zmęczył mnie spam wysyłany przez pewnego zautomatyzowanego anonima (100-120 komentarzy dziennie!), włączyłam weryfikację obrazkową. Mam nadzieję, że Was to nie zniechęci do komentowania zawartości mojego bloga! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...