środa, 29 lutego 2012

Dżem kokosowo-migdałowy

Jest przepyszny.

Składniki:
100g wiórków kokosowych
100g migdałów
60g cukru trzcinowego
1/2 szklanki soku z pomarańcz
sok z 1 cytryny

Wiórki kokosowe i zmielone migdały wsyp do miski, dodaj cukier i wymieszaj. Zalej mieszankę świeżo wyciśniętym sokiem z pomarańczy, sokiem z cytryny i połową szklanki zimnej wody. Wszystko wymieszaj, lekko ugnieć i zostaw na 2-3 godziny. Po tym czasie przełóż masę do garnka, dolej pół szklanki wody i gotuj przez 20 minut, ciągle mieszając. Gotowy dżem przełóż do słoika.


Co do słoika?!Organizator: WeganNerd

2 komentarze:

  1. Super! Właśnie od kilku dni zastanawiam się jak zrobić dżem kokosowy. A tu proszę, jak na zamówienie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja szczerze mówiąc nigdy o takim dżemie nie słyszałam :) Dzięki za pomysł!

    OdpowiedzUsuń

Ponieważ zmęczył mnie spam wysyłany przez pewnego zautomatyzowanego anonima (100-120 komentarzy dziennie!), włączyłam weryfikację obrazkową. Mam nadzieję, że Was to nie zniechęci do komentowania zawartości mojego bloga! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...