środa, 29 lutego 2012

Dżem ananasowy

Coś mi się jednak pozmieniało w smakach, bo ten dżem również wydaje mi się za słodki, mimo że ilość cukru zmniejszyłam do 1/5 zalecanej w oryginalnym przepisie (proporcja 1:1 wydała mi się niemądra).

/Świeży ananas to dobro!/

Składniki:
500g świeżego ananasa
100g cukru trzcinowego
sok z 1 cytryny

Ananasa pokrój na małe części, zasyp cukrem, zalej sokiem z cytryny, zamieszaj i odstaw na kilka godzin. Następnie przełóż owoce do garnka i gotuj przez 40-50 minut. Gotowy dżem włóż do słoika.

Co do słoika?!Organizator: WeganNerd

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ponieważ zmęczył mnie spam wysyłany przez pewnego zautomatyzowanego anonima (100-120 komentarzy dziennie!), włączyłam weryfikację obrazkową. Mam nadzieję, że Was to nie zniechęci do komentowania zawartości mojego bloga! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...