środa, 1 lutego 2012

Ciastka ekspresowe

Ciastka ekspresowe są tak ekspresowe, że trzeba bardzo uważać, żeby się nie spaliły. Nadają się na wszelkie sytuacje awaryjno-kryzysowe.

Składniki:
ciasto francuskie
1/2 łyżki kakao
1/2 łyżki cukru trzcinowego
1/2 łyżeczki imbiru
1/2 łyżeczki kardamonu
1/2 łyżeczki cynamonu
cukier puder

Ciasto francuskie podziel na prostokąty, przyprawy wymieszaj i przesiej na ciasto francuskie, wstaw do piekarnika nagrzanego do 180 stopni i piecz przez 5-10 minut (pilnuj, żeby nie spalić). Gotowe ciastka oprósz cukrem pudrem.

4 komentarze:

  1. Francuskie weganskie? Z margaryna? Pytam, bo jednak jestem ortodoksem - francuskie z maslem musi byc i basta. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciasto francuskie nie musi zawierać masła, w sklepach wiele gotowych ciast francuskich zawiera po prostu tłuszcz roślinny i żadnych składników odzwierzęcych

    Bardzo fajny pomysł na posypkę a ciastka wyglądają jak w polewie czekoladowej :)
    Pozdrawiam, Cottien :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze mieć taki przepis pod ręką, tak jak i ciasto francuskie w lodówce. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Ponieważ zmęczył mnie spam wysyłany przez pewnego zautomatyzowanego anonima (100-120 komentarzy dziennie!), włączyłam weryfikację obrazkową. Mam nadzieję, że Was to nie zniechęci do komentowania zawartości mojego bloga! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...