wtorek, 24 stycznia 2012

Spaghetti ze szpinakiem

Kręci mnie kolor szpinaku. W ogóle szpinak mnie coraz bardziej kręci. Kiedyś bym go nie tknęła, bo jest jakiś taki... zielony. Półtora roku temu miałam do niego stosunek ambiwalentny (tak, używam tego wyrażenia świadomie) - nie cierpiałam go, ale jadłam, bo "szpinak jest bardzo zdrowy...". Teraz go uwielbiam. :)

Składniki:
pełnoziarnisty makaron spaghetti
2 ząbki czosnku
1/3 kostki (60g) tofu wędzonego
10 pomidorków koktajlowych (albo po prostu 1 duży)
2 garści świeżego szpinaku
1/2 łyżeczki bazylii
1/2 łyżeczki oregano
sól i pieprz

Wstaw makaron (najlepiej pełnoziarnisty). Czosnek poszatkuj i wrzuć na rozgrzaną, suchą patelnię. Tofu pokrój w drobną kostkę i dodaj do czosnku. Pomidory rozdrobnij, dorzuć do tofu i podsmażaj na małym ogniu przez 2 minuty, ciągle mieszając. Dodaj szpinak, bazylię i oregano. Kiedy szpinak zmięknie, dopraw go solą i pieprzem. Ugotowany makaron i warzywa z tofu wyłóż na talerz. 

2 komentarze:

  1. Przepis w sam raz na mój makaronowy konkurs ;) Serdecznie zapraszam! http://gruszkazfartuszka.blox.pl/2012/01/makaron-rzadzi-zdrowo-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń

Ponieważ zmęczył mnie spam wysyłany przez pewnego zautomatyzowanego anonima (100-120 komentarzy dziennie!), włączyłam weryfikację obrazkową. Mam nadzieję, że Was to nie zniechęci do komentowania zawartości mojego bloga! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...