sobota, 28 stycznia 2012

Pietruszkowy drink z cytryną

Kilka drobnych ogłoszeń :)

Bar Vega we Wrocławiu to wielkie dobro, a zorganizowane tam wczoraj Vega Party to jeszcze większe dobro. Znalazłam się w domu, wśród swoich, mimo że (prawie) nikogo tam nie znałam. Uwielbiam pogodnych ludzi, którzy potrafią się bawić przy muzyce świata, którzy jedzą to, co ja, którzy wysyłają trochę (mnóstwo!) ciepła, bo tak i już. 
A naleśniki z jabłkami były tak pyszne, że doprowadziły mnie do łez (wzruszyłam się ponownie dziś rano, kiedy opowiadałam o nich mamie).
Bardzo gorąco zachęcam do odwiedzania baru Vega.

Mój blog został oficjalnie przyjęty do programu "Weganizm. Spróbujesz?".
Ten fakt uczciłam pietruszkowym drinkiem z cytryną.

Składniki:
1 pęczek natki pietruszki
1 cytryna
3 łyżeczki cukru trzcinowego
1/2l niegazowanej wody mineralnej
kruszony lód (opcja)

Pietruszkę umyj i wrzuć (w całości) do blendera. Dodaj obraną i pozbawioną pestek cytrynę, cukier trzcinowy i wodę. Wszystko dokładnie zmiksuj. Podawaj z kruszonym lodem (opcja, bo bez lodu drink jest równie pyszny i orzeźwiający).

2 komentarze:

Ponieważ zmęczył mnie spam wysyłany przez pewnego zautomatyzowanego anonima (100-120 komentarzy dziennie!), włączyłam weryfikację obrazkową. Mam nadzieję, że Was to nie zniechęci do komentowania zawartości mojego bloga! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...