sobota, 28 stycznia 2012

Pełnoziarnista tortilla

Z podanych proporcji wychodzą cztery tortille. Są kruche, dlatego, jeśli chcesz z nich zrobić burrito, najpierw je rozmiękcz nad garnkiem z wrzątkiem. Możesz też przygotować tortille wcześniej, zawinąć w worek i przechować w lodówce. Same zmiękną. :)

Składniki:
150g mąki pełnoziarnistej
1/3 łyżeczki soli
1/2 szklanki wrzątku
1 łyżka oliwy

Mąkę przesiej do miski, dodaj sól. Wlej wrzątek i oliwę i wyrób na bardzo gładką, elastyczną masę. Podziel ciasto na 4 części. Uformuj kulki, kulki rozwałkuj na cienkie placki. Kładź tortille na suchej, rozgrzanej patelni i smaż z obu stron.

1 komentarz:

  1. Witam, mam pytanko- jakiej konkretnie mąki użyłaś?

    OdpowiedzUsuń

Ponieważ zmęczył mnie spam wysyłany przez pewnego zautomatyzowanego anonima (100-120 komentarzy dziennie!), włączyłam weryfikację obrazkową. Mam nadzieję, że Was to nie zniechęci do komentowania zawartości mojego bloga! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...