poniedziałek, 23 stycznia 2012

Koktajl z pomarańczy

Podobno dwie pomarańcze dostarczają tyle wapnia, co szklanka krowiego mleka. Kolejny argument dla tych, którzy twierdzą, że my - weganie niedługo umrzemy od Niedoborów Wszystkiego. 
Podobno dzięki pomarańczom można wyleczyć grypę, zgagę, wzdęcia, zaparcia, szkorbut, gorączkę, osteoporozę, nadciśnienie tętnicze i infekcje dróg oddechowych. 
Ale ja się nie znam.

Składniki:
1/2 pomarańczy
1/2 szklanki mleka sojowego naturalnego
1 płaska łyżeczka cukru trzcinowego

Pomarańczę obierz, wyjmij pestki i zmiksuj z resztą składników.

1 komentarz:

Ponieważ zmęczył mnie spam wysyłany przez pewnego zautomatyzowanego anonima (100-120 komentarzy dziennie!), włączyłam weryfikację obrazkową. Mam nadzieję, że Was to nie zniechęci do komentowania zawartości mojego bloga! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...